Δωρεάν αποστολή 39.00 €
  • Σπίτι
  • Κανονισμός Διαδικασίας Επιστροφών και Εγγυήσεων

Κανονισμός Διαδικασίας Επιστροφών και Εγγυήσεων

Icon

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν χωρίς να αναφέρει λόγο εντός 14 ημερών, υποχρεούται όμως να το αποστείλει με δικά του έξοδα στη διεύθυνση που αναφέρεται παρακάτω. Ο αγοραστής ευθύνεται έναντι του πωλητή μόνο για τη μείωση της αξίας του προϊόντος που προκύπτει από χειρισμό πέραν του αναγκαίου για τη φύση και τις ιδιότητές του. Αυτό δεν ισχύει εάν ο πωλητής δεν παρείχε στον αγοραστή τις πληροφορίες σύμφωνα με το άρθρο § 1820 παρ. 1 στοιχ. f). Ο πωλητής έχει το δικαίωμα να απαιτήσει αποζημίωση για τα έξοδα που σχετίζονται με την αποκατάσταση του προϊόντος στην αρχική του κατάσταση. (1) Εάν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, θα του επιστραφούν τα χρήματα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο εντός δεκατεσσάρων ημερών από την υπαναχώρηση, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής που κατέβαλε στο πλαίσιο της σύμβασης, με τον ίδιο τρόπο πληρωμής. Τα χρήματα μπορούν να επιστραφούν με διαφορετικό τρόπο μόνο εάν ο αγοραστής το έχει αποδεχτεί και εφόσον δεν του προκύψουν πρόσθετα έξοδα. (2) Εάν ο αγοραστής επέλεξε διαφορετική, ακριβότερη μέθοδο αποστολής από την φθηνότερη που προσφέρει ο πωλητής, τότε ο πωλητής επιστρέφει μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στη χαμηλότερη διαθέσιμη μέθοδο αποστολής. (3) Ο πωλητής καλύπτει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος εάν δεν έχει ενημερώσει τον καταναλωτή για την υποχρέωση κάλυψης αυτών των εξόδων, σύμφωνα με το άρθρο § 1820 παρ. 1 στοιχ. g). (4) Εάν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από τη σύμβαση αγοράς, ο πωλητής δεν υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα πριν ο αγοραστής παραδώσει το προϊόν ή αποδείξει ότι το έχει αποστείλει στον πωλητή.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ / ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η ευθύνη για τυχόν ζημιά στο προϊόν μεταβιβάζεται στον αγοραστή κατά την παραλαβή του από τον μεταφορέα. Μετά την παραλαβή, ελέγξτε προσεκτικά το δέμα ώστε να βεβαιωθείτε ότι είναι πλήρες, ότι η συσκευασία δεν είναι κατεστραμμένη και ότι το περιεχόμενο αντιστοιχεί στην παραγγελία σας. Οποιαδήποτε ελλείποντα αντικείμενα ή κατεστραμμένες συσκευασίες θα πρέπει να αναφέρονται απευθείας στον μεταφορέα κατά την παραλαβή. Για οποιαδήποτε άλλη ασυμφωνία, ενημερώστε μας άμεσα μέσω email (info@gigaly.gr), το αργότερο εντός 48 ωρών από την παραλαβή. Τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση 2 ετών, η οποία όμως δεν καλύπτει φθορές που προκύπτουν από φυσιολογική χρήση, κακή μεταχείριση ή μηχανική ζημιά. Οι επιστροφές / εγγυήσεις θα διεκπεραιώνονται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, το αργότερο εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης. Ο πωλητής θα εκδώσει επιβεβαίωση σχετικά με την ημερομηνία και τη μέθοδο διαχείρισης της επιστροφής / επισκευής, καθώς και την εκτιμώμενη διάρκεια ή αιτιολόγηση σε περίπτωση απόρριψης. Τα προϊόντα προς επιστροφή ή επισκευή πρέπει να αποσταλούν στη διεύθυνση που αναφέρεται παρακάτω, μαζί με τον αριθμό παραγγελίας και ακριβή περιγραφή του ελαττώματος. Ελλείψει αυτών των στοιχείων, η επιστροφή δεν θα εξεταστεί και το προϊόν θα επιστραφεί στον αγοραστή.

Εάν δεν υπάρχει διαφορετική συμφωνία εκ των προτέρων, παρακαλούμε να στέλνετε το πλήρες προϊόν, συμπεριλαμβανομένων των αξεσουάρ. Οι επιστροφές / εγγυήσεις αποστέλλονται στη διεύθυνση:

Czech Trade intermediaries s.r.o., Kaprova 42/14, 11000 Πράγα, Τσεχική Δημοκρατία

Εξωδικαστική επίλυση καταναλωτικών διαφορών

Σε περίπτωση που προκύψει διαφορά μεταξύ του πωλητή και του καταναλωτή από τη σύμβαση αγοράς ή παροχής υπηρεσιών και δεν καταστεί δυνατή η αμοιβαία επίλυσή της, ο καταναλωτής μπορεί να υποβάλει αίτημα εξωδικαστικής επίλυσης της διαφοράς στην αρμόδια αρχή, που είναι η Τσεχική Επιθεώρηση Εμπορίου.

Τσεχική Επιθεώρηση Εμπορίου – Κεντρική Επιθεώρηση ADR

Štěpánská 15, 120 00 Πράγα 2, Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις τίθενται σε ισχύ από τις 19.5.2024.

Δωρεάν αποστολή

Οι παραγγελίες τελειώνουν 39.00 €

Τελευταίες προσφορές

Νέα προϊόντα κάθε εβδομάδα

Υποστήριξη πελατών

Δευτ. - Παρ | 8:00 - 17:30

Καλάθι

Το καλάθι είναι άδειο

Δεν έχετε τίποτα στο καλάθι σας ακόμα. Δεν είναι ντροπή;